Marmaraereğlisi’nde bir vakfa ait binada kalan 22 işçi geceyi sokakta geçirdi. Marmaraereğlisi Belediye Başkanı İbrahim Uyan’ın talimatı ile zabıta ekiplerinin mühürlediği binada 14 işçi mahsur kaldı.
Aç ve Susuz Kaldılar
Mühürü kırmamak adına dışarıya çıkamayan işçiler aç ve susuz kaldılar. Vakıf binasının içeride izinsiz tadilat yapılıyor denilerek içerideki insanlarla birlikte mühürlenmesi olayı yaşayanları şok etti. Aynı binada kalan işçilerin arkadaşları da mühürlenen binaya giremediklerinden geceyi sokakta geçirdiler.
Aşağı tükürsen sakal, yukarı tükürsen bıyık
Marmaraereğlisine çalışmaya gelen insanların çilesi bitmiyor. Bu seferde Belediye zabıtasının mühürlediği kaldıkları binaya ne girebildiler, ne de içeridekiler çıkabildiler. Olayı duyanların, “Böyle bir insanlık suçu görülmedi, dünyanın neresinde bina ile birlikte içeride yaşayanları mühürlemek var?” dedikleri olay Türkiye Belediyecilik tarihine geçti. Memleketlerine çalışarak ekmek parası göndermek için gurbetçi olan işçilere yapılan bu eziyet kamu vicdanını yaraladı. İşçiler sabaha kadar soğuk havada sokakta sabahladılar.

GENEL
26 Haziran 2026GENEL
26 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
26 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
26 Haziran 2026SON DAKİKA
26 Haziran 2026SON DAKİKA
26 Haziran 2026SON DAKİKA
26 Haziran 2026TEKİRDAĞ
26 Haziran 2026ÖNEMLİ HABERLER
26 Haziran 2026SON DAKİKA
26 Haziran 2026
1
DR. CANDAN YÜCEER BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKAN A. ADAYLIĞINI AÇIKLAYACAK
18779 kez okundu
2
TEKİRDAĞ BASIN ÖDÜLLERİ YARIŞMASINA BAŞVURULAR DEVAM EDİYOR
18415 kez okundu
3
“CANDAN GÖNÜLLÜLER” GELİYOR
17522 kez okundu
4
MARMARAEREĞLİLİ ÇOCUKLARIN BUZ PATENİ KEYFİ
2124 kez okundu
5
MARMARAEREĞLİSİ BELEDİYESİ VETERİNER HEKİMLERİ UNUTMADI
1496 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.