Marmaraereğlisi Belediyesi, Veterinerler Günü dolayısıyla ilçedeki veterinerleri ziyaret ederek günlerini tebrik etti.

Veteriner Hekimler Günü dolayısıyla Marmaraereğlisi Belediye Başkan Yardımcısı Bahattin Çavdar, İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü başta olmak üzere Marmaraereğlisi Belediye Veterinerlik Hizmetleri birimi ve Marmaraereğlisi’nde serbest faaliyet gösteren veteriner kliniklerinde görevli hekimleri ziyaret ederek, Veteriner Hekimlerin günlerini kutladı ve hediye takdiminde bulundu.
Veteriner Hekimlerin yaşadıkları sorunlar ve çözüm önerileriyle ilgili bilgi alışverişinde bulunan Marmaraereğlisi Belediye Başkan Yardımcısı Bahattin Çavdar, Marmaraereğlisi Belediyesinin hayvan dostu bir belediyecilik anlayışı ile hizmet verdiğini vurgulayarak ilçedeki veteriner hekimlerin sorunlarına karşı duyarlı olduklarını belirtti.
Veteriner hekimlerin de ‘sağlık çalışanı’ olduğuna vurgu yapılarak, “Muayene edip teşhis koyabilen, tedavi yapıp reçete yazabilen, tüm sağlık çalışanları gibi görevlerini yerine getiren,can dostlarımızın su, mama ve barınma ihtiyaçlarını karşılayan, tedavilerinin ardından yuvalarına kavuşmalarını sağlayan,tüm veteriner hekimlerimizin Dünya Veteriner Hekimler Günü kutlu olsun” ifadelerine yer verdi.
GENEL
16 Haziran 2026GENEL
16 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
16 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
16 Haziran 2026SON DAKİKA
16 Haziran 2026SON DAKİKA
16 Haziran 2026SON DAKİKA
16 Haziran 2026TEKİRDAĞ
16 Haziran 2026ÖNEMLİ HABERLER
16 Haziran 2026SON DAKİKA
16 Haziran 2026
1
DR. CANDAN YÜCEER BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKAN A. ADAYLIĞINI AÇIKLAYACAK
18735 kez okundu
2
TEKİRDAĞ BASIN ÖDÜLLERİ YARIŞMASINA BAŞVURULAR DEVAM EDİYOR
18371 kez okundu
3
“CANDAN GÖNÜLLÜLER” GELİYOR
17476 kez okundu
4
MARMARAEREĞLİLİ ÇOCUKLARIN BUZ PATENİ KEYFİ
2123 kez okundu
5
MARMARAEREĞLİSİ BELEDİYESİ VETERİNER HEKİMLERİ UNUTMADI
1495 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.