Ergene Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, ilçe genelinde faaliyet gösteren fırınları denetleyerek ekmek gramajlarını kontrol etti.

Ergene Belediyesine bağlı Zabıta Müdürlüğü personelleri belirli periyotlarda fırınlarda emek gramajı kontrollerine devam ediyor. Vatandaşların daha sağlıklı ve standartlara uygun ekmek tüketmesi amacıyla ekmek fırınlarına yaptıkları denetimleri sıklaştırdı. Yapılan denetimlerde ekmeklerin gramajları ve etiketler kontrol edildi. Kontrol esnasında eksiklik tespit edilen işletmelerin sahiplerine var olan eksiklikleri gidermeleri konusunda uyarılarda bulundu.
Konuyla ilgili Ergene Belediye Başkanı Rasim Yüksel yapmış olduğu açıklamasında, “Ergene Belediyesi olarak ilçemizde görevlendirdiğimiz Zabıta Müdürlüğü ekiplerimiz ekmek ve pide üretimi yapan fırınlarda gramaj denetimi yaptılar. Vatandaşlarımızın ekmek alırken gönül rahatlığı ile alışveriş yapabilmeleri ve ekmek almaların sağlamak amacıyla Zabıtamız denetimlerini sürekli olarak gerçekleştirecektir” dedi.
GENEL
26 Haziran 2026GENEL
26 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
26 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
26 Haziran 2026SON DAKİKA
26 Haziran 2026SON DAKİKA
26 Haziran 2026SON DAKİKA
26 Haziran 2026TEKİRDAĞ
26 Haziran 2026ÖNEMLİ HABERLER
26 Haziran 2026SON DAKİKA
26 Haziran 2026
1
DR. CANDAN YÜCEER BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKAN A. ADAYLIĞINI AÇIKLAYACAK
18779 kez okundu
2
“CANDAN GÖNÜLLÜLER” GELİYOR
17522 kez okundu
4
YÜKSEL’İN EKMEK FABRİKASINDA ÜRETİM DEVAM EDİYOR
2737 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.