Gün geçmiyor ki Tekirdağ’da sular kesilmesin. Tekirdağ halkı yine mağdur, yine kızgın, yine kırgın. Dün sabahtan itibaren Muratlı Aşağısevindikli’de bulunan Ana İsale hattının yeniden arızalanması üzerine Tekirdağ’ın merkez ilçesi Süleymanpaşa’da yine halk susuz kaldı.
TESKİ dün gece yayınladığı açıklamada suların ne zaman geleceği hakkında tam bir süre vermezken vatandaşları tedbir almak konusunda uyardı. İşte o açıklama;

Albayrak arızanın bulunduğu bölgeye giderek yetkililerden bilgi aldı. Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak yaptığı açıklamada şunları söyledi;
” Muratlı İlçemizin Aşağısevindikli Mahallesinde bulunan Ana İsale hattımızda büyük bir arıza oluşmuştur. Tüm TESKİ ekiplerimiz arızanın giderilmesi için ara vermeden çalışmaktadır. ” dedi.
GENEL
16 Haziran 2026GENEL
16 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
16 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
16 Haziran 2026SON DAKİKA
16 Haziran 2026SON DAKİKA
16 Haziran 2026SON DAKİKA
16 Haziran 2026TEKİRDAĞ
16 Haziran 2026ÖNEMLİ HABERLER
16 Haziran 2026SON DAKİKA
16 Haziran 2026
1
GİDERAYAK TEKİRDAĞ’IN GELECEĞİNİ SATTILAR!
59674 kez okundu
3
DR. CANDAN YÜCEER BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKAN A. ADAYLIĞINI AÇIKLAYACAK
18735 kez okundu
4
TEKİRDAĞ BASIN ÖDÜLLERİ YARIŞMASINA BAŞVURULAR DEVAM EDİYOR
18371 kez okundu
5
“CANDAN GÖNÜLLÜLER” GELİYOR
17476 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.