Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi’nde 1-7 Mart Deprem Haftası dolayısıyla düzenlenen “Temel Afet Bilgisi ve Depremde Güvenli Davranışlar” konulu konferans sonrasında, Sağlık Bilimleri Fakültesi Acil Yardım ve Afet Yönetimi Bölüm Başkanı Doç. Dr. Ayşe Handan DÖKMECİ’nin organize ettiği Deprem Tatbikatı gerçekleşti.

NKÜ Rektörlük Binasında gerçekleştirilen tatbikata Üniversite Rektörü Prof. Dr. Mümin ŞAHİN, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Gülsüm ÖZKAN ve Prof. Dr. Murat TAŞAN ile Rektörlük personeli katıldı.
Doç. Dr. Ayşe Handan DÖKMECİ ile Acil Yardım ve Afet Yönetimi Bölümü öğrencilerinin koordinasyonunda gerçekleştirilen tatbikatta, acil durumların meydana gelmesi halinde uyarı verme, arama, kurtarma, tahliye, haberleşme ve ilk yardım gibi konularda bilgilendirmede bulunuldu.
Deprem Tatbikatı sonrasında Rektörümüz Prof. Dr. Mümin ŞAHİN, Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi tarafından depreme karşı hazırlık ve farkındalık kapsamında dizayn edilen ve gün boyunca ziyarete açık olan Deprem Simülasyon Tırını gezerek yetkililerden bilgi aldı.
GENEL
27 Haziran 2026GENEL
27 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
27 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026TEKİRDAĞ
27 Haziran 2026ÖNEMLİ HABERLER
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026
1
GİDERAYAK TEKİRDAĞ’IN GELECEĞİNİ SATTILAR!
59720 kez okundu
3
DR. CANDAN YÜCEER BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKAN A. ADAYLIĞINI AÇIKLAYACAK
18779 kez okundu
4
TEKİRDAĞ BASIN ÖDÜLLERİ YARIŞMASINA BAŞVURULAR DEVAM EDİYOR
18415 kez okundu
5
“CANDAN GÖNÜLLÜLER” GELİYOR
17524 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.