Marmaraereğlisi Belediyesi Miraç Kandili nedeniyle ilçedeki tüm camilerde kandil simidi dağıtımı gerçekleştirdi.

Marmaraereğlisi Belediyesi İlçe genelinde camilere ibadet için gelen vatandaşlara kandil simidi dağıtarak, Belediye Başkanı Hikmet Ata’nın Kandil mesajını iletti.
Marmaraereğlisi Belediye Başkanı Hikmet Ata mesajında; ‘’Türkiye’nin yüreğinde derin yaralar açan, asrın en büyük deprem felaketinin yaşandığı bugünlerde, ülke ve millet olarak kenetlenmeye ihtiyaç duyulduğunu, birlik, beraberlik ve kardeşlik içerisinde gönül gönüle olmanın yaraları saracak derecede önemi bulunduğunu ifade ederek, Miraç Kandili’nin hep birlikte el ele, omuz omuza yürümeye vesile olmasını temenni ediyorum’’ dedi.
Kandil simidi dağıtımına yoğun ilgi gösteren Marmaraereğlili vatandaşlar, belediyenin gelenekselleşen kandil ikramlarından memnun olduklarını belirterek Belediye Başkanı Hikmet Ata’ya teşekkür etti.
GENEL
27 Haziran 2026GENEL
27 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
27 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026TEKİRDAĞ
27 Haziran 2026ÖNEMLİ HABERLER
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026
1
DR. CANDAN YÜCEER BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKAN A. ADAYLIĞINI AÇIKLAYACAK
18779 kez okundu
2
TEKİRDAĞ BASIN ÖDÜLLERİ YARIŞMASINA BAŞVURULAR DEVAM EDİYOR
18415 kez okundu
3
“CANDAN GÖNÜLLÜLER” GELİYOR
17525 kez okundu
4
MARMARAEREĞLİLİ ÇOCUKLARIN BUZ PATENİ KEYFİ
2125 kez okundu
5
MARMARAEREĞLİSİ BELEDİYESİ VETERİNER HEKİMLERİ UNUTMADI
1496 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.