Milli Eğitim Bakanlığı’nın 81 ilde 81 Ekmek Fırını Projesi kapsamında Süleymanpaşa Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi bünyesinde ekmek fırını kuruldu. Üretim faaliyetine başlayan ekmek fırınında üretilen ilk 5 bin ekmek deprem bölgesine gönderildi.

Tekirdağ Valisi Aziz Yıldırım ekmek üretip deprem bölgesine gönderen Süleymanpaşa Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’ni ziyaret etti.
VALİ YILDIRIM: “SİZLERİ TEBRİK EDİYORUM”
Lise içerisinde yer alan fırını gezen Vali Yıldırım, ekmek üretim süreci hakkında yetkililerden bilgi aldı.
Ziyaretleri sırasında bir konuşma yapan Vali Yıldırım; “Depremzede vatandaşlarımızın ekmek ihtiyacını karşıladınız. Sizleri tebrik ediyorum. Elinize sağlık.” dedi.
Vali Yıldırım’a eşi Güllühan Yıldırım, Süleymanpaşa Kaymakamı Mustafa Güler ve İl Milli Eğitim Müdürü Ersan Ulusan eşlik etti.
GENEL
27 Haziran 2026GENEL
27 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
27 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026TEKİRDAĞ
27 Haziran 2026ÖNEMLİ HABERLER
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026
1
GİDERAYAK TEKİRDAĞ’IN GELECEĞİNİ SATTILAR!
59721 kez okundu
3
DR. CANDAN YÜCEER BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKAN A. ADAYLIĞINI AÇIKLAYACAK
18779 kez okundu
4
TEKİRDAĞ BASIN ÖDÜLLERİ YARIŞMASINA BAŞVURULAR DEVAM EDİYOR
18416 kez okundu
5
“CANDAN GÖNÜLLÜLER” GELİYOR
17525 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.