Tekirdağ’ın Süleymanpaşa ilçesinde O.Ö. isimli vatandaş aldığı alkolün etkisiyle aracını yolun ortasına park edip içinde uyurken bulundu.

Otogar kavşağında saat 02.30’da yaşanan olayda yol ortasında aracın park ettiğini gören vatandaşlar Süleymanpaşa İlçe Emniyet Müdürlüğü’ne durumu bildirirken trafik ekipleri derhal bölgeye intikal etti.
2.06 PROMİL ALKOLLÜ OLDUĞU TESPİT EDİLDİ
Olay yerinde aracının içinde şoför koltuğunda uyur vaziyette bulunan O.Ö. isimli şahıs ile karşılaşan emniyet güçleri O.Ö.’yü uyandırarak yaptıkları alkol testinde şahsın 2.06 promil alkollü olduğunu tespit etti.
KAZA YAPMAMAK İÇİN ARACINI PARK ETMİŞ
Kaza yapmamak için aracını park ettiğini söyleyen O.Ö.’nün neden yolun ortasına park ettiği yönündeki soru ise cevapsız kaldı.
Konuyla ilgili O.Ö.’nün ifadesini alan emniyet güçleri şahıs hakkında “Trafik Güvenliğini Tehlikeye Sokma” suçundan işlem gerçekleştirdi.
Kaynak: Tekirdağ Canlı Haber
GENEL
27 Haziran 2026GENEL
27 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
27 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026TEKİRDAĞ
27 Haziran 2026ÖNEMLİ HABERLER
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026
1
GİDERAYAK TEKİRDAĞ’IN GELECEĞİNİ SATTILAR!
59721 kez okundu
3
DR. CANDAN YÜCEER BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKAN A. ADAYLIĞINI AÇIKLAYACAK
18779 kez okundu
4
TEKİRDAĞ BASIN ÖDÜLLERİ YARIŞMASINA BAŞVURULAR DEVAM EDİYOR
18416 kez okundu
5
“CANDAN GÖNÜLLÜLER” GELİYOR
17525 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.