Tekirdağ İl Sağlık Müdürü Dr. Ali Cengiz Kalkan, Tekirdağ’dan afet bölgesine giden sağlıkçıların bölgelerinde görevlerine devam ettiğini açıkladı.

GÖNÜLLÜ OLARAK AFET BÖLGESİNE GİTTİLER
Tekirdağ İl Sağlık Müdürlüğü ve bağlı sağlık tesislerinde görevli olan gönüllü olarak afet bölgesine giden hekim ve sağlık personelleri ile ilgili açıklamalarda bulunan Müdür Kalkan; “Tekirdağ İl Sağlık Müdürlüğümüz ve bağlı sağlık tesislerimizde görevli olan, gönüllü olarak afet bölgesine giden Hekim ve Sağlık Personelimizden oluşan sağlık ordumuzun neferleri, görevlendirilen ambulanslar ile birlikte depremzedelerimize tıbbi müdahalelerini sürdürüyorlar.” dedi.
“24 SAAT ESASINA GÖRE HİZMET VERMEYE DEVAM EDİYORUZ”
Çalışmaların 24 saat esasına göre yayıldığının altını çizen Tekirdağ İl Sağlık Müdürü Dr. Ali Cengiz Kalkan “Depremzede vatandaşlarımızın tedavilerini yapmak ve sağlıklarına kavuşturmak için 24 saat esasına göre hizmet vermeye devam ediyoruz.” ifadelerini kullandı.
GENEL
26 Haziran 2026GENEL
26 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
26 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
26 Haziran 2026SON DAKİKA
26 Haziran 2026SON DAKİKA
26 Haziran 2026SON DAKİKA
26 Haziran 2026TEKİRDAĞ
26 Haziran 2026ÖNEMLİ HABERLER
26 Haziran 2026SON DAKİKA
26 Haziran 2026
1
GİDERAYAK TEKİRDAĞ’IN GELECEĞİNİ SATTILAR!
59718 kez okundu
3
DR. CANDAN YÜCEER BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKAN A. ADAYLIĞINI AÇIKLAYACAK
18779 kez okundu
4
TEKİRDAĞ BASIN ÖDÜLLERİ YARIŞMASINA BAŞVURULAR DEVAM EDİYOR
18415 kez okundu
5
“CANDAN GÖNÜLLÜLER” GELİYOR
17522 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.