Şehit aileleri ve gazilerin yanında olan, kendilerine destek olmak amacıyla çalışmalar gerçekleştiren Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi, bu konudaki çalışmalarını daha da güçlendirecek bir adım atarak Şehit Aileleri ve Gazi Hizmetleri Şube Müdürlüğünü kurdu.

Büyükşehir Belediyesi’nin 14 Eylül 2022 tarihli Eylül ayı Meclis Toplantısında Meclis üyeleriyle birlikte aldığı karar doğrultusunda Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı bünyesinde Şehit Aileleri ve Gazi Hizmetleri Şube Müdürlüğü kurulmuştur. Şehit aileleri ve Gaziler talep ve önerileri için şube müdürlüğüne başvuru gerçekleştirebilirler.
Konu ile ilgili açıklama yapan Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak, “Büyükşehir Belediyesi olarak Şehit aileleri ve Gazilerimize destek olmak amacıyla Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı bünyesinde Şehit Aileleri ve Gazi Hizmetleri Şube Müdürlüğünü kurmuş bulunuyoruz. Şube müdürlüğümüzün şehrimiz için hayırlı olmasını diliyor, başta Ebedi Önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere, kahraman gazilerimizi ve aziz şehitlerimizi rahmet ve saygıyla anıyor, hayatta olan gazilerimize sağlık ve mutluluk diliyorum.” dedi.
GENEL
27 Haziran 2026GENEL
27 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
27 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026TEKİRDAĞ
27 Haziran 2026ÖNEMLİ HABERLER
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026
1
GİDERAYAK TEKİRDAĞ’IN GELECEĞİNİ SATTILAR!
59721 kez okundu
3
DR. CANDAN YÜCEER BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKAN A. ADAYLIĞINI AÇIKLAYACAK
18779 kez okundu
4
TEKİRDAĞ BASIN ÖDÜLLERİ YARIŞMASINA BAŞVURULAR DEVAM EDİYOR
18416 kez okundu
5
“CANDAN GÖNÜLLÜLER” GELİYOR
17525 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.