Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi (NKÜ) Hastanesi bünyesinde bulunan Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Polikliniklerinde depremden etkilenen vatandaşların başvurabilecekleri ‘Afet Polikliniği’ hizmete başladı.

NKÜ Hastanesi Afet Polikliniğinde ülkemizde yaşanan büyük deprem felaketi sonrasında Tekirdağ’a gelen depremzedelere yaşadıkları travmanın etkilerini azaltmak ve gelişebilecek ruhsal bozukluklar açısından koruyucu ve tedavi edici hizmetler sunulacak.
GENEL
16 Haziran 2026GENEL
16 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
16 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
16 Haziran 2026SON DAKİKA
16 Haziran 2026SON DAKİKA
16 Haziran 2026SON DAKİKA
16 Haziran 2026TEKİRDAĞ
16 Haziran 2026ÖNEMLİ HABERLER
16 Haziran 2026SON DAKİKA
16 Haziran 2026
1
GİDERAYAK TEKİRDAĞ’IN GELECEĞİNİ SATTILAR!
59674 kez okundu
3
DR. CANDAN YÜCEER BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKAN A. ADAYLIĞINI AÇIKLAYACAK
18735 kez okundu
4
TEKİRDAĞ BASIN ÖDÜLLERİ YARIŞMASINA BAŞVURULAR DEVAM EDİYOR
18371 kez okundu
5
“CANDAN GÖNÜLLÜLER” GELİYOR
17476 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.