Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi (NKÜ) Hastanesi bünyesinde bulunan Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Polikliniklerinde depremden etkilenen vatandaşların başvurabilecekleri ‘Afet Polikliniği’ hizmete başladı.

NKÜ Hastanesi Afet Polikliniğinde ülkemizde yaşanan büyük deprem felaketi sonrasında Tekirdağ’a gelen depremzedelere yaşadıkları travmanın etkilerini azaltmak ve gelişebilecek ruhsal bozukluklar açısından koruyucu ve tedavi edici hizmetler sunulacak.
GENEL
27 Haziran 2026GENEL
27 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
27 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026TEKİRDAĞ
27 Haziran 2026ÖNEMLİ HABERLER
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026
1
GİDERAYAK TEKİRDAĞ’IN GELECEĞİNİ SATTILAR!
59721 kez okundu
3
DR. CANDAN YÜCEER BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKAN A. ADAYLIĞINI AÇIKLAYACAK
18779 kez okundu
4
TEKİRDAĞ BASIN ÖDÜLLERİ YARIŞMASINA BAŞVURULAR DEVAM EDİYOR
18416 kez okundu
5
“CANDAN GÖNÜLLÜLER” GELİYOR
17525 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.