Namık Kemal Üniversitesi arazisinde yer alan futbol sahası Tekirdağspor Başkanı Zeki Sezer’in girişimleri ve Tekirdağ Milletvekilimiz Mustafa Yel’in Namık Kemal Üniversitesi yönetimi ile yaptığı görüşme neticesinde artık Tekirdağspor’a ev sahipliği yapacak.
Tekirdağspor Başkanı Zeki Sezer tarafından sosyal medya hesabında yaptığı açıklamada “Tekirdağ Milletvekilimiz Sn.Mustafa Yel’in Namık Kemal Üniversitesi yönetimi ile yaptığı görüşme neticesinde Üniversite futbol sahasını Tekirdağsporumuz tarafından kullanılması konusunda anlaşılmıştır. Sn.Milletvekilimize ve Üniversite yönetimine çok teşekkür ediyoruz.” denildi.
GENEL
27 Haziran 2026GENEL
27 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
27 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026TEKİRDAĞ
27 Haziran 2026ÖNEMLİ HABERLER
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026
1
GİDERAYAK TEKİRDAĞ’IN GELECEĞİNİ SATTILAR!
59720 kez okundu
2
PetsBurada, Tekirdağ’da İlk Mağazasını Açtı!
20797 kez okundu
3
DR. CANDAN YÜCEER BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKAN A. ADAYLIĞINI AÇIKLAYACAK
18779 kez okundu
4
TEKİRDAĞ BASIN ÖDÜLLERİ YARIŞMASINA BAŞVURULAR DEVAM EDİYOR
18415 kez okundu
5
“CANDAN GÖNÜLLÜLER” GELİYOR
17525 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.