Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi ekipleri, diğer kurumlarla koordineli bir şekilde yapılan çalışma kapsamında, Tekirdağ’da toplu taşıma faaliyetinde bulunan araçlara yönelik denetim gerçekleştirdi.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı ve Trafik Ekipleri ile koordineli bir şekilde, mevzuata aykırı, yetkisiz/izinsiz ve güvensiz taşımacılığı engellemek, vatandaşların ulaşım ihtiyacının hızlı, konforlu ve güvenli bir şekilde, doğrudan belli bir zaman ve ücret tarifesine tabi bir şekilde yerine getirilmesini sağlamak için alternatif ulaşım sistemini oluşturmak amacıyla gerçekleştirilen denetimlerde araçlar, izin belgelerinden araç ve sürücülerin evraklarına kadar tüm belgeler kontrol edildi.
Toplu taşıma alanında denetimlerin sıklaştırıldığını, bundan sonra da belirli periyotlarda devam edeceğini belirten Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak, “Halkımıza kaliteli ve sürdürülebilir toplu taşıma hizmetini, konforlu ve güvenli bir şekilde sunmak amacıyla denetimlerimizi sıklaştırdık. Diğer yetkili kurumlarla birlikte gerçekleştirdiğimiz denetimlerimize bundan sonra da devam edeceğiz” dedi.
GENEL
26 Haziran 2026GENEL
26 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
26 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
26 Haziran 2026SON DAKİKA
26 Haziran 2026SON DAKİKA
26 Haziran 2026SON DAKİKA
26 Haziran 2026TEKİRDAĞ
26 Haziran 2026ÖNEMLİ HABERLER
26 Haziran 2026SON DAKİKA
26 Haziran 2026
1
GİDERAYAK TEKİRDAĞ’IN GELECEĞİNİ SATTILAR!
59718 kez okundu
3
DR. CANDAN YÜCEER BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKAN A. ADAYLIĞINI AÇIKLAYACAK
18779 kez okundu
4
TEKİRDAĞ BASIN ÖDÜLLERİ YARIŞMASINA BAŞVURULAR DEVAM EDİYOR
18414 kez okundu
5
“CANDAN GÖNÜLLÜLER” GELİYOR
17522 kez okundu