Süleymanpaşa Belediyesi tarafından bu yıl ikincisi düzenlenen Bisanthe Taş Heykel Sempozyumunda Heykeltıraş Songül Telek eseri ve kendisi ile ilgili açıklamalarda bulundu.
1999 yılında Mimar Sinan Üniversitesi Heykel Bölümünden mezun olan ve mezuniyeti sonrası kendi atölyesinde çalışmalarına devam eden Songül Telek, birçok ulusal ve uluslararası sempozyumda da eserleri ile sahne aldı.
Balıkesir’in Ayvalık ilçesinde yaşayan Telek, Süleymanpaşa Belediyesi 2. Bisanthe Taş Heykel Sempozyumu kapsamında taştan sanata dönüştürdüğü eseri hakkında da bilgi verirken; ”Heykelimin adı €˜Diyalog’. Ses dalgalarını 3 boyutlu olarak yansıtmak için mücadele ediyorum. Sempozyum sonunda umarım birbirinden güzel eserlerle Süleymanpaşa halkının karşısına çıkacağız.” diye konuştu.
19 Eylül tarihinde Nermin Sözel’in küratörlüğünde başlayan Süleymanpaşa Belediyesi tarafından gerçekleştirilen 2. Bisanthe Taş Heykel Sempozyumu 14 Ekimde sahil marina alanda açılacak sergi ile sona erecek.
GENEL
27 Haziran 2026GENEL
27 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
27 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026TEKİRDAĞ
27 Haziran 2026ÖNEMLİ HABERLER
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026
1
GİDERAYAK TEKİRDAĞ’IN GELECEĞİNİ SATTILAR!
59721 kez okundu
3
DR. CANDAN YÜCEER BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKAN A. ADAYLIĞINI AÇIKLAYACAK
18779 kez okundu
4
TEKİRDAĞ BASIN ÖDÜLLERİ YARIŞMASINA BAŞVURULAR DEVAM EDİYOR
18416 kez okundu
5
“CANDAN GÖNÜLLÜLER” GELİYOR
17525 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.