Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak, Büyükşehir Belediyesi Meclis Üyeleri ile iftar yemeğinde bir araya geldi.

Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi Hizmet binasında gerçekleşen iftar programında konuşma yapan Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak, “Katılımcı demokrasi anlayışımız doğrultusunda Büyükşehir Belediye Meclisi olarak kentimizle ilgili pek çok önemli kararı birlikte aldık. Ramazan ayının 21. günü olan bu anlamlı günde bir meclis toplantımızı daha birlik ve beraberlik içerisinde gerçekleştirdik. İftar soframızda sevgi, dostluk ve kardeşlik ikliminde bir aradayız. Tekirdağ halkına sizlerle birlikte hizmet vermekten gurur ve mutluluk duyuyorum. Yine aynı azim ve kararlılık içerisinde güzel Tekirdağ’ımız için çalışmaya ve vatandaşlarımızın hayatlarına dokunmaya devam edeceğiz. Büyükşehir Belediye Meclisimizin çalışmalarına sağlamış olduğunuz katkılardan ve iftar programımıza katılımınızdan dolayı teşekkür ediyor, Ramazan ayının tüm İslam âlemine sağlık, mutluluk ve bereket getirmesini diliyorum.” dedi.
İftar sonrası Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak, katılımları dolayısıyla ilçe Belediye Başkanları ve Meclis Üyelerine teşekkür ederken, katılımcılar da nazik davetinden ötürü Başkan Albayrak ve emeği geçen tüm ekibine teşekkürlerini ilettiler.
GENEL
26 Haziran 2026GENEL
26 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
26 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
26 Haziran 2026SON DAKİKA
26 Haziran 2026SON DAKİKA
26 Haziran 2026SON DAKİKA
26 Haziran 2026TEKİRDAĞ
26 Haziran 2026ÖNEMLİ HABERLER
26 Haziran 2026SON DAKİKA
26 Haziran 2026
1
GİDERAYAK TEKİRDAĞ’IN GELECEĞİNİ SATTILAR!
59720 kez okundu
3
DR. CANDAN YÜCEER BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKAN A. ADAYLIĞINI AÇIKLAYACAK
18779 kez okundu
4
TEKİRDAĞ BASIN ÖDÜLLERİ YARIŞMASINA BAŞVURULAR DEVAM EDİYOR
18415 kez okundu
5
“CANDAN GÖNÜLLÜLER” GELİYOR
17524 kez okundu