Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün ebediyete intikalinin 79’üncü yıl dönümünde Tekirdağ’da anma töreni düzenlendi.
Tekirdağ Valiliği önünde düzenlenen törende, Vali Mehmet Ceylan, Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak, 8’inci Mekanize Piyade Tugay Komutanı Topçu Kurmay Albay Selçuk Kubilay Karslı, kaymakamlar, belediye başkanları, kamu kurum ve kuruluşları, sivil toplum örgütleri, siyasi parti temsilcileri ile öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Atatürk anıtına çelenk sunumuyla başlayan tören saygı duruşu ve İstiklal Marşımız okunmasıyla devam etti. Daha sonra saatler 9.05 gösterdiğinde siren eşliğinde 2 dakikalık saygı duruşu ve bayrakların yarıya indirilmesiyle ile devam etti. Program vatandaşların karanfilleri Atatürk anıtına bırakmasıyla sona erdi.
GENEL
27 Haziran 2026GENEL
27 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
27 Haziran 2026SÜLEYMANPAŞA HABERLERİ
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026TEKİRDAĞ
27 Haziran 2026ÖNEMLİ HABERLER
27 Haziran 2026SON DAKİKA
27 Haziran 2026
1
GİDERAYAK TEKİRDAĞ’IN GELECEĞİNİ SATTILAR!
59721 kez okundu
3
DR. CANDAN YÜCEER BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKAN A. ADAYLIĞINI AÇIKLAYACAK
18779 kez okundu
4
TEKİRDAĞ BASIN ÖDÜLLERİ YARIŞMASINA BAŞVURULAR DEVAM EDİYOR
18416 kez okundu
5
“CANDAN GÖNÜLLÜLER” GELİYOR
17525 kez okundu